بعد از ۴ سال سردرگمی مدیران شهری سرنوشت گنبد میدان انقلاب مشخص می‌شود
لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:

کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت

تاریخ : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394
بازدید : 452
نویسنده : محمد غفوری تبار

بعد از ۴ سال سردرگمی مدیران شهری سرنوشت گنبد میدان انقلاب مشخص می‌شود

سرنوشت اثری که قرار است در میدان انقلاب ساخته شود گویا بالاخره در حال روشن شدن است. گنبد میان میدان انقلاب یک بار ساخته و افتتاح شد اما به برخی سرعت شکل‌های به کار رفته در آن را به نمادهای برخی ادیان تشبیه کردند و شهرداری مجبور شد طرح جدیدی برای این میدان اجرا کند. حالا مدیر عامل سازمان زیباسازی گفته هفته آینده جلسه داوری المان میدان انقلاب برگزار و نفرات برگزیده آن معرفی می‌شوند.
اواخر سال 1390 روسازی گنبد میانه میدان انقلاب توجه برخی خبرگزاری‌ها را به خود جلب کرد و حجم عظیمی از خبر در انتقاد از شکل‌های به کار رفته در این میدان منتشر شد. همان زمان حسن بیادی، نایب رئیس شورای وقت تهران این خبرسازی‌ها را «فشار الکی» نامگذاری کرد.
بیادی به منتقدان به شکل‌های به کار رفته در میدان انقلاب گفته بود: «اگر یکی از ما سبکی را تقلید کند دلیل نمی‌شود که بگوییم آن سبک مطلق به آنهاست» اما در نهایت فشار منتقدان و حجم انبوه خبرها و گزارش‌هایی که در این باره منتشر کردند شهرداری را مجبور کرد تا روسازی این گنبد را تخریب کند تا به شیوه دیگری این میدان آرایش شود.
بر همین اساس و 4 سال بعد از تخریب روسازی میدان جمال کامیاب، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شده و گفته هفته آینده داوری المان این میدان برگزار خواهد شد.
به گفته او بیش از 70 درصد تابلوهای مغازه‌های اطراف میدان ساماندهی و یکسری از المان‌های حجمی جمع‌آوری شده است. همچنین سردر دانشگاه تهران هم در حال مرمت است و عملیات نورپردازی آن انجام شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی همچنین درباره شرکت‌های تبلیغاتی که از بیلبوردهای آنها برای تبلیغات این آثار فرهنگی استفاده می‌شود، گفته که در زمان عقد قرارداد در شرکت‌های تبلیغاتی قید شده بخشی از ظرفیت آنها باید به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص یابد.
کامیاب به فعالیت‌های دیگر این سازمان هم اشاره کرده مانند بازسازی میدان مشق به گفته او سازمان زیباسازی در حال فعالیت در این میدان است و عملیات بازسازی سنگ‌فرش‌های آن انجام شده است. ضمن اینکه 8 بنای تاریخی در محدوده میدان مشق نورپردازی شده است.

http://forum.saze20.ir/showthread.php?tid=1575






:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , اطلاعات , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پرداختن به موضوعات مختلف در این سایت چگونه است ؟

RSS

Powered By
loxblog.Com